شرکت مهندسی و طراحی مائده بختیاری

یازده راهکار ساده مدرن سازی دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی یکی از دیزاین هایی است که امروزه به آن توجه ویژه ای می شود. اما به دلیل کوچک شدن سرویس های بهداشتی تغییرات چشمگیر و لاکچری در آن ها کمی سخت شده است.

در گذشته با وجود خانه های ویلایی و سرویس بهداشتی های بزرگ به دیزاین و دکوراسیون داخل آن ها توجه خاصی نداشتند؛ اما در سال های اخیر و توجه به تک تک فضای داخلی و به بازار آمدن وسیله های مدرن، علاقه برای دکور بندی سرویس بهداشتی نیز بیشتر شده است

در ادامه این مطلب به شما راهکارهایی را معرفی می کنیم که به راحتی می توانید تغییرات بسیار زیبا و چشمگیری در فضای سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.

نوسازی دکوراسیون سرویس بهداشتی با چند راهکار ساده

1. دکوراسیون سرویس بهداشتی با آینه

یکی از راهکارهای ساده برای دکوراسیون سرویس بهداشتی وجود آینه است. وجود آینه در دستشویی و حمام یکی از واجبات است. اما اگر دقت کرده باشید در اغلب خانه ها از یک آینه ی کوچک در این مکان ها استفاده کرده اند.

شما می توانید در سرویس بهداشتی خود چند آینه کوچک یا یک آینه بزرگ به کار بگیرید. آینه در فنگ شویی با احساس آرامش و خوب تعریف شده است.

شما با این کار باعث می شوید نور داخل سرویس بهداشتی چند برابر شود. همچنین با کمی خلاقیت می توانید به دور آینه ی خود ریسه های نور یا لامپ های مخصوص اضافه کنید تا هنگام استفاده از آینه با کمبود نور مواجه نشوید.

2. کمد های کوچک دیواری در سرویس بهداشتی

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی می توانید کمد های دیواری با سایز مناسب سرویس بهداشتی خود تهیه کنید. با این کار وسایل شوینده و مسواک را می توانید داخل آن قرار دهید.

اگر علاقه دارید سرویس بهداشتی شما بزرگ تر به نظر بیاید از رنگ های بسیار روشن استفاده کنید. اما اگر علاقه دارید سرویس بهداشتی متفاوت تری داشته باشید می توانید این کمد ها را با رنگ های تیز یا مشکی انتخاب کنید.

به این نکته حتما توجه کنید کمد ها را در جایی مناسب نصب کنید؛ آن گونه نباشد که جلوی درب را بگیرند یا ممکن باشد سر به آن ها برخورد کند.

3. ایجاد طاقچه در سرویس بهداشتی

شاید وجود طاقچه در دکوراسیون سرویس بهداشتی کاری عجیب باشد. اما این کار برای سرویس بهداشتی هایی که بسیار کوچک هستند بسیار مفید می باشد.

با کمی خلاقیت و کمک از یک معمار می توانید یک طاقچه در حمام یا دستشویی خود ایجاد کنید. این گونه نیازی به تهیه کمد های دیواری ندارید.

4. تعویض روشویی و کمد آن

یکی از وسایلی که نقش اساسی در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایفا می کند روشویی و کمد آن است. این را می دانیم که روشویی ها اغلب بسیار قیمت هستند. اما در نظر داشته باشید از آن برای مدت طولانی استفاده می کنید؛ در نتیجه هزینه کردن برای تعویض آن ارزش دارد.

این نکته را در نظر داشته باشید برای انتخاب روشویی و کمد آن حتما متراژ سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید. اگر آن ها بسیار بزرگ باشند یا کوچک باشند نمایی جالب به سرویس بهداشتی نمی دهند.

همچنین اگر روشویی شما بزرگ تر از سرویس بهداشتی باشد رفت و آمد را بسیار سخت می کند و از طرفی تمیز کردن سرویس را با مشکل همراه خواهد کرد.

5. رنگ سرویس بهداشتی

این را قبول داریم که کاشی و سنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار مزیت دارند. اما اگر آن ها حذف شوند می توانید هر زمان که از رنگ داخل سرویس بهداشتی خسته شدید خودتان رنگ آن ها را تغییر دهید.

اغلب برای بزرگ نشان دادن سرویس بهداشتی و حس بهتر از رنگ های خنثی و سفید استفاده می کنند. این رنگ هیچ زمان تکراری نمی شود.

اما پیشنهاد می کنیم کمی ریسک پذیر باشید و برای تغییر دکور سرویس بهداشتی، یکی از دیوار های آن را با رنگ جیغ یک دست رنگ کنید. این کار باعث می شود چشم از یکنواختی خارج شود.

6. نور در سرویس بهداشتی

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی ایجاد کردن نور را فراموش نکنید. اگر می توانید از نور طبیعی برای این کار استفاده کنید. اگر شرایط این کار وجود نداشت شما می توانید از لامپ هایی با نور خوب استفاده کنید.

یکی از راهکار های ساده برای ایجاد روشنایی خوب این است که لامپ را در بالای آینه نصب کنید. این کار باعث می شود نور بیشتری در فضا پخش شود و نیازی به استفاده از چند لامپ نباشد

مدرن کردن دکور سرویس بهداشتی

امروزه مدرن کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار رایج شده است و مورد علاقه بسیاری از افراد است. شما می توانید با کمی تغییرات سرویس بهداشتی خود را کاملا مدرن و نو کنید.

1. استفاده از پرده یا پارتیشن

برای مدرن سازی دکوراسیون سرویس بهداشتی می توانید از پرده یا پارتیشن داخل آن استفاده کنید. با این کار شما فضای سرویس بهداشتی خود را جداسازی کرده اید و هم نظم خاصی به آن داده اید.

2. دکوراسیون سرویس بهداشتی با شمع معطر

در فنگ شویی شمع را نشانه ای مثبت و آرامبخش می دانند. به گونه ای که شما را به استفاده از شمع در محیط های مختلف خانه تشویق می کند.

شما می توانید از شمع های مختلف برای دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده کنید. روشن کردن شمع در سرویس بهداشتی باعث ایجاد نور طبیعی و زیبایی می شود.

همچنین پیشنهاد ما استفاده از شمع های معطر است؛ چرا که هم نور بسیار طبیعی و زیبا در سرویس بهداشتی ایجاد کرده اید و هم عطر خوب آن در فضا پخش می شود و جلوی بوی نامطبوع را می گیرد.

3. استفاده از گل های کوچک تا بزرگ

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی می توانید از گل های مناسب داخل ساختمان استفاده کنید. این کار باعث می شود هوای داخل سرویس بهداشتی پاکسازی شود. از طرفی از نظر بصری فضای بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد.

4. استفاده از وسایل چوبی

استفاده از وسایل چوبی مرغوب در دکوراسیون سرویس بهداشتی و فضای دیگر خانه هیچ زمان تکراری نمی شود. چوب های روکش دار در فضای مرطوب به خوبی باقی می مانند و جلوه ی خاصی به فضای سرویس بهداشتی می دهند.

5. استفاده از حوله های رنگی

شاید برایتان جالب باشد بدانید تا چه اندازه رنگ حوله در دکوراسیون سرویس بهداشتی تاثیرگذار است. اگر سرویس بهداشتی شما دارای رنگ سفید یا خنثی است برای مدرن کردن آن تنها کافیست حواله هایی که استفاده می کنید رنگ بسیار شادی داشته باشند.

Post a Comment

*

code